اتصال هدفون بلوتوثی به ساعت هوشمند

اتصال هدفون بلوتوثی به ساعت هوشمند می‌تواند برای کاربر سوال ایجاد کند. ساعت‌ها و گجت‌های پوشیدنی هوشمند، ابزاری عالی برای دسترسی به اعلان‌هاست و زمانی که تلفن‌همراهتان در دسترس نیست، همچنان شما را به آن متصل نگه می‌دارد. در صورت نیاز حتی می‌توانید تماس‌های تلفنی خود را توسط ساعت پاسخ دهید؛ که این مورد یکی از ویژگی‌هایی است که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. اما گاهی اوقات اسپیکرهای کوچکی که برای ساعت در نظر گرفته‌شده‌اند به خوبی پاسخگوی نیازهای افراد نیستند. با اتصال یک جفت هدفون می‌توانید کیفیت صدا را ارتقا داده و کیفیت بسیار بیشتری را تجربه کنید. در این مقاله تمام مسیر و جزئیات آن را برای انجام این اتصال توضیح می‌دهیم.
اتصال هدفون بلوتوثی به ساعت هوشمند از طریق منو بلوتوث
حالا که هدفون و ساعت هوشمندتان آماده است، مراحل بعدی را برای اتصال دنبال کنید. ما مراحل را براساس ساعت هوشمند سامسونگ ذکر کرده‌ایم؛ اما این مسیر برای ساعت‌های دیگر نیز صدق می‌کند.
صفحه را به پایین بکشید تا به بخش Quick Settings دسترسی پیدا کنید.
با اسکرول به پایین بروید و گزینه Bluetooth را انتخاب کنید.
احتمالا ساعت شما در این بخش به‌صورت اتوماتیک به جست‌وجو دستگاه‌های در دسترس می‌پردازد؛ توصیه ما این است که اجازه دهید این مرحله پایان یابد.
پس از اتمام جست‌وجو، هدفون خود را روی حالت Pairing قرار داده و گزینه Scan را بزنید.
حالا اسم هدفونتان باید روی ساعت نمایش داده شود. آن‌ را انتخاب کنید و سپس گزینه Pairing را تایید کنید.

 

اگر قصد دارید اتصال را قطع کنید، جلوی نام هدفون علامت چرخ‌دنده را انتخاب کنید تا گزینه‌ لغو اتصال نمایش داده شود. همچنین در صورت نیاز می‌توانید صداها را به دلخواه دسته‌بندی کنید و به هرکدام به‌صورت مجزا اجازه پخش دهید. برای مثال گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توانند تماس‌های تلفنی و رسانه را فعال یا غیرفعال کنند. به‌خاطر نیز داشته باشید که در صورت استفاده زیاد از بلوتوث، احتمالا نیاز داشته باشید که ساعت را دفعات بیشتری شارژ کنید.

 

بهبود تجربه کاربری ساعت هوشمند با هدفون

انجام مراحل بالا این امکان را فراهم می‌کند تا صداها را از طریق هدفون بشنوید و تماس‌هایتان را پاسخ دهید که باعث می‌شود این دستگاه حتی کاربردی‌تر شود. در ادامه شما می‌توانید تجربه کاربری خود را بهبود بخشیده و برنامه‌های مورد نظرتان را در Play Store دانلود کنید.

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.